Hermina Étterem
Hagyomány és Minőség 1991 óta
Expressz menü
Hermina étterem
Expressz ebéd
Hétköznapokon 12h-15h-ig

................................ Napi rendelőknek Leves+A. Főétel=800Ft/adag
Leves+B. Főétel=900Ft/adag
................................ Előre befizetőknek Leves+A. Főétel=750Ft/adag
Leves+B. Főétel=850Ft/adag
Csomagolás díja 100Ft/adag
Házhoz szállítás díja 100Ft/szállítás (Halásztelekre)
Kapcsolat
Hermina Étterem és
Party Service


Címünk: 2314 Halásztelek, Kossuth Lajos utca 1.

Telefon/fax: +36 24 474 129
Mobil:+36 20 352 4021
Internet: www.herminaetterem.hu
E-mail: info@herminaetterem.hu

Vendégkönyv

Ide várjuk a hozzászólásokat!

68 hozzászólás “Vendégkönyv”

  • NAGYON FINOM VOLT A paradicsomleves és a hideg innivaló meg a palacsinta és utolsó a bolognai spagetti. finomak voltak

  • Szlovák Terézia:

    Kedves Gergely! Régóta bennem van az a jó érzés,de jó,hogy van ez a hely Halásztelken. Mindegy, mikor térek be. Pénteken, az egész heti szaladás után leengedve, vagy ünnepi alkalmon többedmagammal. A kiszolgálás gyors és udvarias, az ételek finomak és bőségesek. Nagyra értékelem az állandó és folyamatos újításokat, a vendég kedvét kereső külön programokat. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen részletes elektronikus levélben fogom mindezt elmondani. Sok hetes szobafogságra ítélve, nagy segítség most számomra a házhoz szállított expressz ebéd. Ez is motiválta,hogy “tollat ragadjak”. Amikor elfogyasztom az ebédet, azt gondolom:én sem tudtam volna ezt ízletesebben elkészíteni. Az adagok bőségesek. A levesek igazi mesterművek. Kérem, tolmácsolja köszönetemet munkatársainak is! Gratulálok!😊 Sok erőt kívánok a további feladatokhoz. Üdvözlettel.: Szlovák Terézia.

  • Bognár Enikő:

    Kedves Gergő!

    Ma volt a szüleimnek az 50. házassági évfordulója, melyet a Hermina étteremben ünnepelt a család. Szeretném megköszönni Neked és kollégáidnak a színvonalas kiszolgálást és vendéglátást! Az ételek íze, minősége – mint mindig – kiváló volt! Kérem, jelezd a pincér kollégádnak a köszönetünket, aki maximálisan a rendelkezésünkre állt, ott és akkor amikor kellett, – sőt külön kéréseinket is figyelembe vette -. Köszönjük szépen Neki a hozzáállását, a szaktudását! Mondhatom, hogy törzsvendégnek érezzük magunkat a Hermina étteremben,- nagyon sok évre visszatekintve – a minőség és a kiszolgálás változatlan! Köszönjük szépen!
    Részünkről maximális amit kapunk, úgy az ételek minőségében, ízében is mint a kiszolgálásban!
    Köszönjük szépen!

    Bognár Enikő és családja

  • Schvetz Zsuzsanna:

    Tisztelt Hermina Étterem!

    Véleményem szerint praktikus lenne honlapjuk feltüntetni a nyitvatartási időt.

    • Incze Gergely:

      Kedves Zsuzsanna!
      Köszönjük észrevételét. Már vissza is raktuk a nyitvatartási időt. A kapcsolat link alatt megtalálja.
      Üdvözlettel:
      Jezsek István

  • Sziklai László:

    Tisztelt Hermina Étterem!
    A mai napon 4 fővel fogyasztottunk Önöknél, és minden rendben volt, minden fogás ízlett mindenkinek.
    A számlát azonban itthon néztük át tüzetesebben, és meglepetten tapasztaltuk azt, amit eddig egyetlen étteremben sem: az egyik adag étel “Teleki borzas szelet, párolt rizzsel” volt, de kérdeztük a felszolgálót, hogy kérhetjük-e rizs helyett hasábburgonyával. Azt mondta,hogy természetesen, és egy szóval sem említette,hogy a köretváltás Önöknél 300 forintba kerül. Sok-sok étteremben fogyasztottunk már, de eddig sehol sem tapasztaltuk,hogy felszámoltak volna köretváltást! Az Önökénél gyengébb,de lényegesen színvonalasabb éttermekben sem!
    Tudom, hogy nem egy nagy tétel, de az egész azért furcsa, mert ebből a köretváltásból Önöknek semmilyen káruk nem keletkezik!
    Végül: nem írtam volna a fentieket akkor sem, ha a felszolgáló a rendeléskor jelezte volna, hogy fizetni kell a köretváltásért.
    Úgy gondolom, hogy érdemes lenne megfontolni a leírtakat!

    Üdvözlettel:
    SziklaiLászló

    • Incze Gergely:

      Tisztelt Uram!
      Sajnálattal olvastam levelét. Valóban hibázott a felszolgáló kolléga, amikor nem jelezte önök felé, hogy a köretváltoztatás feláras. Az ételeink kalkulációjában természetesen szerepelnek a köretek is. A rizs beszerzési ára lényegesen alacsonyabb a hasábburgonya áránál. Ezért kell használnunk a köretváltoztatás felszámítását. Természetesen fontolóra vesszük javaslatát. Köszönöm észrevételét. Üdvözlettel: Jezsek István

  • Sipos Lajos:

    A Hermina étterem vezetőinek és a munkatársaknak köszönetünket szeretnénk kifejezni a mai napra kiszállított bőséges finomságokért.
    Mindenkinek nagyon ízlett, s annak ellenére, hogy mi sem tudtuk előre, hogy mennyien leszünk, de senki sem maradt éhen. Az biztos, hogy több mint 200 – an voltunk.
    Elegánsan voltak a tálak is elkészítve.
    Szívesen fogjuk ismételten igénybe venni a szolgáltatásukat.

    Szigetszentmiklósi Újvárosi Református Egyház gondnoka.

    2015.01.03. Sipos Lajos.

  • dickmann:

    Márton napon voltunk az étteremben. Visszatérő vendégnek tartjuk magunkat, eddig minden jó volt. Sokat gondolkodtam, hogy írjak-e, de az “élmény” nagyon meghatározó volt. A fogadtatás hűvös, az italra 20 percet vártunk ( a pincér eleve 10 perc után vette fel az italrendelést). Vacsorára várva semmilyen kedveskedés nem volt, a kérdéseinkre nem reagáltak…..A főétel felszolgálása több mint 1 óra 40 perc volt, úgy hogy a később érkezőket előbb kiszolgálták. A pincér egyetlen kedves mondata a fizetésnél hangzott el. Ami még elszomorító, hogy névnapot is ünnepeltünk volna….csak az a volna…. 🙁 csalódottan távoztunk…..és nem értjük mi történt…..lehet, hogy itt sem éri meg törzsvendégek lenni?

    Dickmann Irén és Gubó János

    • Incze Gergely:

      Kedves János!

      A VENDÉGLÁTÁSBAN HIBÁZNI NEM LEHET!

      Köszönjük, hogy nemcsak személyesen, hanem ezen a fórumon is megosztottad véleményedet.
      Először is sajnálom, hogy nem a tőlünk megszokott kiszolgálást kaptátok!

      Akkor is kérdezted, hogy miért nincs elég emberünk, azért mert az előzetes asztalfoglalások alapján ezt semmi nem tette indokolttá (8fő foglalásunk volt estére)!
      Bizonyára láthattátok, nagyon sok Vendégünk érkezett szinte egyszerre (emeleten is sokan ültek, őket lehet nem láttátok)!
      Bizonyára a kollégáim is hibáztak, ezt meg is beszéltem velük az éjszaka amikor végeztünk a munkával! Lehet, hogy magánéleti problémái voltak, tudom nem lehet behozni a vendéglátásba ilyet!
      Örülök, hogy Törzsvendégünknek tartjátok magatokat, de a Törzsvendégeknek úgy gondolom, hogy nemcsak “kíváltságaik” vannak, hanem úgy is gondolom, hogy egy ilyen helyzetben sokkal toleránsabbnak is kellene lennie TALÁN!
      Egyébként nem igazán értem, azt, hogy ilyenkor amikor ünnepelni szeretne az ember a barátaival, hova siet?
      Ha már ezúton is kiemeled azt a tényt, hogy másokat előbb kiszolgáltunk, igen így történt! Egy két fős asztalról volt szó…
      Mégpedig azért, mert nekik egyszerűbb ételei voltak és ők csupán ketten voltak, Ti pedig, mint a Törzsvendégeink, gondoltuk elbeszélgettek el pálinkáztok egy kicsit!
      TUDOM HIBÁZTUNK ÉS A VENDÉGLÁTÁSBAN HIBÁZNI NEM LEHET!

      Viszont sem Törzsvendégként, sem EMBERKÉNT nem tudom elfogadni azt a fajta megnyilvánulást amit az asztaltársaságodnál megengedett magának a Hölgyvendéged!
      Ezt főleg a kollégáim és a többi jelenlévő Vendégeink nevében visszautasítom és KIKÉREM MAGAMNAK!

      Tisztelettel,

      Incze Gergely

      • dickmann:

        Tisztelt Incze Gergely Úr!

        Válaszát köszönjük, azonban szeretném felhívni a figyelmét, hogy mi foglaltunk asztalt (4főre), mert gondoltuk, hogy sokan lesznek. Azt hiszem több éves vendéglátós múlt mellett, erre Ön is számíthatott. Az italrendelést sem volt egyszerű, már arra is sokat vártunk. Jó lett volna, ha valaki odajön, hoz valami falatkát, és elmondja, hogy elnézést, de várni kell.igen megkérdeztük, hogy mi a gond, de csak annyi válasz volt, hogy türelem…..egyébként bármilyen meglepő, Márton napon libát rendeltünk, ami gondolom előre el volt készítve valamilyen szinten. Ha siettünk volna, akkor nem várunk ennyit, de sokkal jobb lett volna tele hassal még beszélgetni, pálinkázni. A válaszából azt érzem, hogy megsértődött a Törzsvendég miatt, bocsánat, hogy ilyen sokra tartottuk magunkat.
        Egyebekben nem tudom milyen “kiváltságai” vannak a törzsvendégeknek……..Remélem Ön is kerül még ilyen helyzetbe mint mi akkor este, és akkor majd megérti mi a gond ezzel…..
        Tisztelettel:
        Dickmann Irén
        Utóirat: Nem kell kikérnie maga és a kollégái nevében a viselkedésemet, már kikérte, és megkapta, nemúgy mint mi

        • Incze Gergely:

          Kedves Irén és János!

          Nem szeretném túlságosan sokáig folytatni itt a beszélgetést, mert nem látom nagyon értelmét!
          Visszanéztem a kamera felvételeinket a kíváncsiság miatt…
          19.03.-kor érkeztek meg hozzánk.
          19.06.-kor már rögzítve lett az italrendelés
          19.29.-kor lett felütve a leves rendelés
          19.30.-kor a főétel ez nálunk azt szokta jelenteni, hogy az ital már kiment a Vendéghez, lehet nem így volt nem tudom és már nem is emlékszünk!
          Arra kifejezetten emlékszem, hogy a levesre sokat vártak, mert János szólt érte ~35-40 perc után- akkor éppen a leveseket tálalták és ~3 percre ki is ment! Ismét megemlítem, hogy szinte egyszerre jöttek nagyon sokan. Ilyenkor általában összefogjuk néhány asztal rendelését, előbb a levesek adjuk ki, két három asztalnak, majd a főételekkel is így teszünk! Ezáltal (a megszokottnál) ki előbb és valaki sajnos később kapja meg az ételét, de összességében így gyorsabbak tudunk lenni!
          Tehát 20.15. körül járhatunk…
          Arra kimondottan emlékszem, hogy a levesek után ~30-40 és az ominózus “kirohanása” után 1-2 percre vittük a főételeket, azért is vagyok benne biztos, mert 21.11.-kor kérték a számlát.
          Tehát kettő órát töltöttek nálunk…
          Utóirat: arról nem tettek említést, hogy az ételek minősége megfelelő volt, ízlett a vacsora?

          Incze Gergely

  • Cinti és roli:

    Szeretnénk mindenkinek AJÁNLANI ezt a remek éttermet!!! Ahol én és most már jelenlegi férjem, tartottuk az esküvői lakodalmunkat, úgy gondolom nagyon jó választás volt!!! Szeretnénk meg köszönni a lenyűgöző kiszolgálást, amiben részünk volt, azt elképesztően finom ételeket. Minden bőséges és nagyon ízletes volt. Külön szeretnénk köszönetet mondani az Istvánnak az extra segítőkész és barátságos személyéért. Az étterem szép és igényes, ételek nagyon finomak és kiszolgálás egyedülálló!!! 5* Még egyszer köszönjük és mindenképp fogunk még itt vacsorázni! Cinti & Roli

  • Kedves Incze Gergely!

    Május 16-án tartottuk polgári és egyházi esküvőnket Csepelen és a Hermina éttermet választottuk ki, hogy fogadjuk vendégeinket. Elégedettek voltunk a kiszolgáló személyzet segítőkészségével, kedvességével, figyelmességével. A vendégeink is jól érezték magukat, dicsérték az ételeket és az éttermet egyaránt. Akinek speciális diétára volt szüksége, azt is meg tudták oldani. Előző nap délután a családunkkal díszítettük a termet, és köszönjük, hogy a lagzi után másnapra a díszleteket, székszoknyákat leszedték, összekészítették, nekünk ez nem került időbe.
    Összességében mindennel elégedettek voltunk, köszönjük munkájukat.
    Szívesen ajánljuk továbbra is ismerősöknek az éttermet, máskor is fogunk menni, amikor lesz rá alkalmunk.

    Üdvözlettel: Kinga & Tibor

  • Rózsa Boglárka:

    Ma este a Hermina Étteremben vacsoráztunk. Most jártunk itt előszőr. ( szertintem nem utoljára 🙂 )Csupa jót tudok írni. Nagyon hangulatos hely. Kiszolgáló személyzet nagyon kedves, figyelmes, gyors. Az étel amit ettünk nagyon finom volt, szépen volt szervírozva és bőséges. Nagyon tetszett a vacsora elején a kis “köszöntö” kőrözöttes falatkák 🙂
    Köszönjük szépen!!

  • Hoffmann Józsefné:

    T. Hermina Étterem!

    Egy észrevételem lenne: sajnos manapság nagyon sokan étel allergiásak. Szeretném javasolni, hogy a deszertek között legyen laktózmentes is, és az ételek mellé , ha feltüntetnék a allergizáló összetevőket is.
    A menük között is lehetne allergén mentes ételeket készíteni.

    Köszönettel Hoffmann Józsefné

  • Bíró Marina:

    Kedves István!

    Először is szeretném megköszönni a rendezvény megszervezését, nagyon finom vacsorát és nagyon jó kiszolgálást!
    A vendégeink elégedettek voltak és az ünnepelt is. És ez a fontos!

    Egy kabátot elhoztunk, azóta megtudtuk, hogy kié és elvittük a hölgynek Keszthelyre.
    A pezsgő maradjon Önöknél, „szabadon felhasználható”.

    Még egyszer köszönöm.
    Üdvözlettel:

    Biró Marina

  • András:

    Sajnos én nem tudok ennyi jót írni erről az étteremről igazából régebben nagyon meg voltunk elégedve de egy éve körülbelül nagyon leromlott a minőség. Többször ehetetlen kaját kaptunk egy – másfél óra várakozás után,
    a leveseken érezhető (húsleves és csülkös bableves), hogy 30 szor melegítették, a frissensültek nyersek, a pizzák tésztái is nyersek, a sonka a pizzába egyszerűen minősíthetetlen (érezhető, hogy a legolcsóbb).
    A telefonba András kivételével mindenki bunkó flegma lekezelően beszél ha bármi apró módosítást szerettünk volna az ételben nekem olyan érzésem van mintha új emberek lennének a konyhán, sajnos most jutottunk el arra a pontra, hogy SOHA TÖBBET NEM RENDELEK ÉS NEM MEGYEK ENNI a Herminába pedig az egyik törzsvendég voltam a kezdetek óta szinte csak innen rendeltünk. Tehát senkinek nem ajánlom mert kiszámíthatatlan az étel íze és minősége néha jó sokszor nem sajnos. Kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz ez a komment fent.

    • Incze Gergely:

      Kedves András!

      Sajnálattal olvastam, hogy észrevételét.
      Sajnálom, hogy már egy éve, nem tudjuk Önt megfelelően kiszolgálni, bár így egyrészt névtelenül illetve utólag nehéz is lenne… A megadott emailcím sem valós (semmikozodhozza@freemail.hu!!!???)

      Az utóbbi egy évben valóban kerültek hozzánk új emberek, biztos, hogy ők sem illetve senki sem tökéletes, nyilván ez nem mentség, de elképzelhető, hogy hibáztak, ilyenkor- különösen ha Törzsvendégünkről van szó- azonnal érdemes visszahívni minket telefonon avagy jelezni a felszolgáló kollégáknak. Eddig akár mikor ilyenre sor került még ha nem is éreztük jogosnak a “kritikát”-észrevételt annak érdekében, hogy a Vendégünknek kevésbé legyen keserű a szája íze, kompenzáltuk vagy egy másik étellel vagy nem számoltuk fel vagy felajánlottunk egy kárpótlás desszertet.
      Sajnos Magyarországon “ciki” nyilvánosan vagy akár telefonon véleményt mondani, írni, pedig Mi is csak a hibákból tudunk tanulni.
      Amennyiben mi azt látjuk, hogy a felszolgáló által visszahozott tányérok üresek, azt jelzi, hogy ízlett az étel. Sajnos a kiszállításnál nem kapunk szinte semmiféle visszajelzést.
      A felhasznált nyersanyagok beszerzési forrását nem változtattuk meg, a receptúráinkon sem változtattunk és még véletlenül sem a legolcsóbbat használjuk, Mi is sőt még a gyermekeim is ezt fogyasztják!
      Leveseinket két-három naponta főzzük, melegíteni is csak annyit szoktunk melegíteni amennyit megrendelnek tőlünk, ezért van időnként hosszabb várakozási idő.
      A kollégáim (Andrea lassan 5 éve, Georgina még “csak” egy éve, Balázs lassan 10 éve és István nagyjából kisebb megszakításokkal 7 éve dolgozik nálunk) nevében szeretném visszautasítani a bunkó megjegyzését Kedves András!
      Sajnálom, hogy Törzsvendégünk létére azt feltételezi, hogy nem lesz fent ez a komment, fent lesz, egyrészt ha nem szeretném nem is engedélyezném, mert csak így kerülhet fel a Vendégkönyvünkbe, sajnálom, hogy így félre ismert bennünket…
      1991 óta üzemelünk és ezután is szeretnénk tovább vinni az üzletünket, sikeresen, elégedett, visszatérő Vendégekkel.
      Ezúton köszönöm az észrevételét, bár még egyszer hangsúlyoznám, hogy azonnal kérnénk elégedetlenség esetén visszajelzést akkor tudjuk kijavítani!

      Nem szeretnék gyenge közhelyeket pufogtatni, hogy “csak az hibázik aki dolgozik”, stb.
      Ami biztos, hogy a vendéglátásban nem lehet hibázni (Magyarországon).

      Kedves András, ezúton megadom Önnek a telefonszámom, kérem, nyugodtan hívjon fel, megpróbálnám kárpótolni Önöket a sok rosszért amit elkövettünk Ön és családja ellen, amennyiben kapunk még egy utolsó esélyt…

      Tisztelettel,

      Incze Gergely
      06 20 35 24 220

    • Incze Gergely:

      Kedves András!

      Amint látja még egy hónap után is fent van a hozzászólása, továbbra is várjuk személyes jelentkezését, mely azóta sem történt meg…

      Incze Gergely

    • Incze Gergely:

      Frissítés 3.0

      Már közel 2 hónapja… választ nem kaptunk… Kedves András!

  • Viki:

    Kedves Éttermi dolgozók!

    Szombaton voltunk nálatok és nagyon meg voltunk elégedve mindennel. Az ételek nagyon finomak voltak, a kiszolgálás elsőosztályú.

    Mindenkinek bátran ajánljuk és, ha legközelebb arra járunk biztos újra benézünk.

    Köszönet nektek!

  • Bognár Enikő:

    Kedves Gergő!

    Hálás köszönetemet szeretném kifejezni a mai napon végzett áldozatos munkádért (munkátokért) hogy az állófogadásunk zökkenőmentesen és mindenki megelégedésére lezajlódhatott.

    Külön szeretném megköszönni a hozzáállásod, az emberséged, önzetlen segítőkészséged, nagyszerű együttműködésed amit irántunk oly sokadik alkalommal tanúsítottál.

    További jó egészséget és nagyon sok elégedett vendéget kívánok!

    Üdvözlettel:
    Bognár Enikő
    Polgármesteri Hivatal
    Szigetszentmiklós

  • Andrea és Zoltán:

    Tisztelt Incze Gergely Úr!

    Az év elején Önöktől nyert egri nyereményútra április hónapban utaztunk el.

    Az egri Hotel Villavölgy-ben kellemes napokat töltöttünk a férjemmel, nagyon jól éreztük magunkat, kedves volt a személyzet is, finomak voltak az ételek is.

    Jó szívvel ajánljuk másoknak is ezt a gyönyörű helyet.

    Mellékeltünk néhány fényképet az ott töltött napokról.

    Köszönjük szépen.

    Üdvözlettel:

    Andrea és Zoltán

  • Szilágyi Eschenbach Marianna:

    Ma az étteremben ebédeltünk. A fiatal szemüveges felszolgáló fiú kifogástalan munkája és kedvessége tetté még kellemesebbé az ottlétünket. Tatár beefsteak-et ettünk,majd mustáros borsmártásos bélszínt,ami azon túl hogy gyönyörűen volt tálalva egyszerűen mennyei volt! Gratulálunk az étteremnek!

  • Eszter&Ádám:

    Kedves Gergő!

    A szeptember 1-jén tartott esküvőnk fényét az általatok végzett precíz, pontos, megbízható és kiváló munka emelte. Mindenki maximálisan meg volt elégedve a felszolgálással és az ízekkel egyaránt. Nagyon jó volt együtt dolgozni Veled és munkatársaiddal. Minden extra kérésünket megvalósítottátok, illetve az extrém körülményeket zökkenőmentesen oldottátok meg. Nagyon hálásak vagyunk Nektek, hogy az esküvőnk Számotokra is fontos volt, s mindent megtettetek azért, hogy szép és kellemes lehessen ez a nap nekünk és vendégeinknek.
    Bárkinek szívünkből tudjuk ajánlani éttermeteket!
    Jó egészséget kívánunk munkátokhoz!

    Szeretettel:
    Eszter és Ádám

  • Csutka István:

    Tisztelt Incze Gergely Úr!

    Köszönjük szépen azt a kiváló munkát, melyet a Rain International Európai Központjának megnyitóján nyújtottak.

    Mind a vállalatunk vezetősége, mind ügyfeleink és partnereink is meg voltak elégedve Catering szolgáltatásukkal. Az ételek és italok jó minőségűek és ízletesek voltak, a tálalás pedig szemet gyönyörködtető. A személyzet pontos, udvarias fellépése, illetve a megjelenése is elismerésre méltó.

    Szívesen dolgozunk Önökkel a jövőben is!

    Kérem adja át Rain International nevében köszönetemet és üdvözletemet a teljes csapatának!

    üdvözlettel,

    Csutka István
    ügyvezető igazgató

  • Csordás Andrea:

    Kedves Gergely!

    Köszönjük, hogy mindenben a rendelkezésünkre áltatok és méltóképpen megünnepelhettük Csepel újjáépítésének 300. évfordulóját. Nagyon finomak voltak a saláták, frissensültek, a szendvicsek és a gyümölcstálak. A tálalást sokan megdicsérték, hogy mennyire látványos és szép. A kiszolgálást is nagyon sokan jó szóval illették, hogy milyen kedvesek és előzékenyek a pincérek. Ahogyan megbeszéltük minden pontosan időre elkészült.
    Köszönjük az együttműködést, reméljük, hogy jövőben még sokszor együtt fogunk dolgozni.
    Köszönettel: Csordás Andrea

  • gergo:

    Kedves Hermina Hidegkonyha!

    Mindent köszönök, örülök, hogy Önök azon kevés cégek közé tartoznak akik tartják termékeik minőségi színvonalát.
    Nővérem rendelt Önöktől ez év kora tavaszán hidegtálakat gyermeke diplomaosztó ünnepségére.
    Ott ismertem meg termékeiket, innen jött a gondolat.
    Még egyszer köszönöm, az érdeklődést is, ez is azt mutatja, hogy fontos Önöknek az ügyfél megelégedettsége.

    Üdvözlettel,
    Márta

  • gergo:

    Kedves Gergő!

    Köszönöm érdeklődésedet. Véleményünket nyugodtan feltöltheted a honlapotokra.

    Családunk és vendégeink nagyon meg voltunk elégedve az esküvő alatt nyújtott szolgáltatásotokkal.
    Ízletes és igazán bőséges tálakat szolgált fel a személyzet, akik egész este kedvesen, segítőkészen álltak rendelkezésünkre.
    Köszönjük a harmonikus, finoman elegáns terítéket, és a szemnek is kívánatos frissítőt 🙂
    Bár több esküvőt nem tervez családunk – eladó sorban lévő lány híján – , abban biztos vagyok családi ebédek vagy vacsorák alkalmával több látogatást teszünk éttermetekben.

    üdv: Borsos Mariann és Laczka Zoltán

  • Kincses Ramóna:

    Kedves Gergely,

    nagyon-nagyon szuper finom volt a vacsora. Gyümölcs leves, Szezámmagos morzsába forgatott, aszalt szilvával töltött pulykamell, petrezselymes burgonyával, és levezetésképpen egy csodálatosan finom jeges kávé. Szuper vanília fagyival, extra finom kávéval, habbal 🙂 nyami

    Ui.: Jajjjjjj de szép lett az új oldalatok. Tegnap előtt még egy másik volt. Gratulálok hozzá!

    Üdv,
    Kincses Rami

  • Horváth Tamás és Dorottya:

    Kedves Hermina Csapata!
    Szeretnénk megköszönni, hogy rendelkezésünkre álltatok és felejthetetlenné tettétek esküvőnket 2011.09.03-án a finomabbnál finomabb ételekkel, a házi limonádéval, a kifogástalan és udvarias kiszolgálással, amit nyújtottatok számunkra az este folyamán.

    Köszönjük: Dóri&Tomi

  • Vajna Andrásné:

    Tisztelt Hermina Csapat!

    Augusztus 20.-án volt a fiam esküvője a Halásztelki Malonyai Kastélyban. A vacsorát és az egész estés felszolgálást a Hermina étterem prezentálta. Az asztalok terítése ízléses volt, a vacsora ételei rendkívül finomak, ízletesek voltak és a pincérek is kifogástalanul látták el a feladatukat. Udvariasan, figyelmesen, szinte észrevétlenül és még hajnal 5 órakor is kedvesen szolgáltak ki bennünket. Köszönöm, hogy remek munkájukkal, finom ételeikkel sikerült még jobbá tenni ezt a számunkra oly szép napot.

    Üdvözlettel,
    Vajna Andrásné

  • Novák László:

    Tisztelt Hidegkonyha “részleg”!

    Ezúton szeretném megköszöni Önök segítségét,munkájukat!

    A megrendelt termékekre tanácsot adva,egyeztetve nagyszerű alapanyagokból összeállított,minőségi és esztétikus hidegtálakat kaptunk.Még az is igaz volt,amit jeleztek,hogy sokat rendeltünk,de másnapra minden elfogyott.

    Kapcsolat tartás, szállítás tökéletes volt. Önök segítségével sikerült számunkra ezt a szép napot még szebbé varázsolni!

    Köszönöm!

    üdvözlettel Novák László

  • Szűcs Péter:

    Ritka finom pizzát ettem ma önöknél!És nagyon színvonalas a hely!

  • Czinszky Vera:

    Üdvözletem Önöknek!

    Isteniek a hidegkonyhai készítményeik. Élvezettel fogyasztom.

    Gratulálok!
    Czinszky Vera

  • Losonc István:

    T.Cím!

    A 20 fős vacsora vendégek -akik a szűk családom volt- nevében, teli pocakkal és tiszta szívvel
    szeretnénk megköszönni azokat a csodálatos finom ízeket és gusztusos díszítést, amit az Önök
    hidegtálai biztosítottak számunkra. Önök valóban “megérik a pénzüket”. Különösen finom volt a majonézes burgonya.
    Biztosíthatom Önöket, hogy máskor is rendelni fogunk, és ismeretségi köreinkben is terjesztjük az Önök jó hírét.

    Tisztelettel és köszönettel:
    Losoncz István és szombaton 60 éves felesége

  • Széll Bettina:

    Kedves Hermina csapat tag!
    Szeretném megköszönni, hogy másodpercre pontosan hozták a megrendelt ételeket! A színvonalban most sem csalódtunk, mindenki elámult a finomságokon! Már egy családtag el is kérte az elérhetőségüket, ő is az Önök segítségével fogja szervezi a kis ünnepségüket.

  • Fekete Mónika:

    Tisztelt Hermina Hidegkonyha!

    2010.10.16.-án szombaton rendeltünk Önöktől hidegtálakat és salátákat, ezúton szeretném jelezni, hogy a tálak kiválóak voltak, ízletesek és bőségesek, nagyon elégedettek voltunk, köszönjük szépen!
    Cégüket jó szívvel fogjuk ajánlani mindenkinek.

    Üdvözlettel
    Fekete Mónika

  • Kiss Judit:

    Nemrég jártunk az étteremben, nagyon sokat és finomat ettünk. Külön kiemelném a kiszolgálás minőségét, a felszolgáló nagyon professzionális volt, figyelmes, kedves, humoros, de nem tolakodó.

    Köszönjük!

  • Bódi Csaba:

    Sajnálattal tapasztaltam, hogy a weboldalon feltüntetett 3 fogásos vacsora, amit a dumaszínházas jegy tartalmazott, csak egy 2 fogásos verzióra csökkent előzetes tájékoztatás, illetve kárpótlás nélkül.
    A máglyarakásban pedig tojáshéjdarabok voltak.
    Hát nem ilyen minőséget vártam…

    Admin válasz: Kedves Csaba!

    Szomorúan olvastam a levelét, mert nem jellemző, hogy keserű szájízzel távozik tőlünk a kedves Vendég. Sajnos a honlapunkon valóban 3 fogásos menü szerepel (tévesen), de a jegy vásárláskor már mindenkivel tudattuk a választható menüsorokat amelyek 2 fogást tartalmaztak.
    A Máglyarakást friss tojásból készítettük, így fordulhatott elő, hogy tojáshéj került a habba, de természetesen ez nem lehet kifogás. Elnézést kérünk érte, ha a helyszínen jelzi a kollégámnak azonnal tudtuk volna orvosolni, mert más Vendégünk nem jelzett ilyesfajta problémát. Kárpótlásul szeretnék felajánlani egy 2.500 Ft értékű ebédmeghívást a Vasárnapi Torkos svédasztalos ebédünkre. Kérem ez ügyben keressen meg telefonon. Megértését előre is megköszönve. Üdvözlettel,
    Incze Gergely
    06-20-35-24-220

  • Kun Attila és Kati:

    T. Étterem!
    évek óta visszajáró vendégeikként nagyra értékeljük a remek, gazdag konyhát, a figyelmes kiszolgálást, a tiszta, megújuló környezetet.
    Legutóbb német vendégeinket bűvölték el mindezek – és a kiváló pálinkáik…

    Így tovább!
    Kati_Attila

  • Zsuzsi és Miklós:

    Tisztelt Hermina Étterem!

    Július 31-én volt Önöknél a lakodalmunk.

    Köszönettel tartozunk, mert mindenki megelégedésére nagyon színvonalas vendéglátásban volt részünk.
    Úgy az etelek, mint az italok nagyon finomak, ízletesek voltak (gatula és köszönet a szakácsnak!) és bőségesen jutott mindenkinek a jó falatokból, sőt másnapra is.

    A kiszolgálás és a segítőkészség első osztályú volt.
    Jól döntöttünk, amikor Önöket válaszottuk lakodalmunk színhelyéül.
    Ajánlani fogjuk az éttermet ismerőseinknek is.

    Üdvözlettel:

    Zsu és Mik

  • Varga Tibor:

    Gyermekem ballagására a Hermina hidegkonyha szállított szendvicseket,melyek ízlésesek és nagyon finomak voltak.A gyermekek is örömmel fogyasztották.Jótékonysági hozásjárásukkal sokat lendítettek hogy a ballagás még jobb és élvezetesebb volt.Köszönet érte!!

  • Lívia-Péter:

    Kedves Hermina Étterem, Gergely,

    Szeretnénk megköszönni a 10.07.03án tartott esküvői vacsoránkon nyújtott munkájukat. Minden várakozásunkat felülmúlta mind a kedves kiszolgálás, mind az ételek minősége.

    Köszönünk mindent, és mindenkinek csak ajánlani tudjuk a Herminát.

  • Károlyi Mihályné:

    2010 február 28.-án torkos hétvége volt.Az ételekről elmondhatjuk,hogy az ízük igazán házias jellegű.Mindent lehetett enni ami szem ,szájnak ingere. A kiszolgálás első osztályú.A felszolgálók udvariasak. Ha legközelebb Halásztelken járunk ismét az Önök vendéglőjét választjuk.
    Köszönettel a: Károlyi család /Békés megyéből/

  • Nagy Attila:

    2010.01.16 a tangóharmónikás nagyon tetszett étel-ital közben

  • Salgó-Surányi Szilvia:

    Tisztelt Hermina Étterem Csapata!

    Ezúton is szeretnénk megköszönni a 2009.08.08-án Halásztelken megtartott esküvőnkön nyújtott egész napos munkájukat! Az ételeket minden vendégünk csak dicsérte, mindenki többet evett, mint amennyi valóban jól esett volna neki, annyira finom volt minden!!!
    És a pincérek nagyon figyelmesek voltak mindenkivel szemben, mindig jókor voltak jó helyen és rendkívül udvariasak voltak mindnyájunkkal! Tényleg csak legekben tudok az Önök munkájáról beszélni. Ezt a fajta kiszolgálást Magyarországon én nem is reméltem! KÖSZÖNJÜK!!!
    További sok sikert kívánunk a munkájukhoz!

    Tisztelettel: Szilvia és László

  • Kohánka Andrea:

    A Nemzeti Múzeumban volt szerencsénk találkozni az Önök hidegkonyhai finomságaikkal. Mi – akik bizalmatlanul már rég nem fogyasztunk üzletben vásárolható hasonló készítményeket – el voltunk ragadtatva “alkotásaiktól”. Felkerestük honlapjukat, láttuk, mely hálózatokba szállítanak, de nagy segítséget jelentene, ha – amennyiben nem titok – megírnák, hol a legnagyobb választék Budapesten a termékeikből és persze a legnagyobb mennyiség, vagyis a legjobb esély, hogy ne üres kézzel és szomorú pocakkal jöjjünk ki az üzletből. Halásztelek hozzánk sajnos messze van, de reménykedünk szíves válaszukban, amit előre is hálásan köszönünk:
    Kohánka Andrea és népes családja

  • Ködmön Jánosné:

    Júl.- 18.-án az Önök vendéglőjében ‘költöttük’ el az esküvői vacsorát.
    Kiemelten megköszönném a felszolgáló személyzet kifogástalan munkáját, intelligenciáját.
    Kiemelten megköszönöm a konyhai dolgozók munkáját!

    Tisztelettel,
    Az Örömanya

  • Károlyi Mihályné:

    Ma vasárnap 12 órára foglaltunk Önöknél asztalt.A kiszolgálás udvarias és készséges volt.
    Az ételek fenségesek voltak.
    Mi Békés megyéből mentünk vendégségben Halásztelekre.Ismerőseink az Önök éttermét ajánlották.
    Mi pedig minden ismerősünknek fogjuk Önöket ajánlani .Köszönettel a :Károlyi család

  • Horváth Ildikó:

    Üdvözlet!
    Bár még az étteremben nem jártam,de a hideg konyhai készítményüket volt alkalmam megkóstolni,és meg kell,hogy jegyezzem életemben nem ettem ilyen finom spenóttal töltött csirke mellett és kaszinó tojást ,amelyekből az üzletekben is lehet vásárolni.Fogok élni a lehetőséggel,hogy a többi hideg konyhai készítményeket is megkóstoljam.
    Minden elismerésem! Remélem egyszer majd lesz rá lehetőségem,hogy az éttermükben is ellátogassak!
    További sok sikereket kívánok!!!!

    Üdvözlettel: Horváth Ildikó

  • Glavina Judit:

    Február 17-én két londoni vendégünket vittük el Önökhöz ebédelni, és a Hermina étterem ételei és felszolgálása hozta megszokott kiváló formáját, az ebédet csodálatosnak találták.
    Az étlap angol szövegénél viszont két problémára szeretném felhívni figyelmüket. A harcsát sheat-fish ként írják, a szó valóban benne van a szótárban, de vendégeink nem tudták, hogy milyen hal ez. A szótárban találhatnak még egy szót, a catfish-t, erről viszont rögtön tudták, hogy milyen hal. (lehet, hogy az amerikai angolban nevezik az előbbi szóval?)
    A másik szó viszont egyértelműen elírás, szótárban sem találtam, gyanúm szerint talán német szó lehet, bár németül nem tudok. A tökmagról van szó, amelyet tich-nek írnak, holott a tökmagra is több szó van, és a legismertebb a pumpkin seed.

    Köszönettel,
    Glavina Judit
    A másik

  • FOR2NA KFT:

    A tálak szépek , bőségesek és finomak voltak!!!!!!
    A szállítás is pontos és precíz.
    Nagyon izlett !!!!!!!
    Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!!!!!!
    Nagyon köszönöm! Kné Erika

  • Szecsányiné Pollák Györgyi:

    Kedves Hermina Étterem és Hidegkonyha!

    Ezúton szeretném megköszönni a kiváló minőségben, pontosan, gondosan elkészített hidegtálakat:

    Üdvözlettel és köszönettel: Szecsányiné Pollák Györgyi
    Zalaegerszeg

  • Ulrich György:

    Nagyon köszönjük a sok finom ételt, a kellemes kiszolgálást, az csodás vendégváró falatokat, amivel fiunk esküvőjét emlékezetesebbé tették. További sikereket kívánunk: Nemestóthy család

  • Penderné Kreisz Renáta:

    Kedves Incze Gergely!

    Ezúton szeretnénk megköszönni a férjemmel és a családunkkal neked és az étterem valamennyi dolgozójának a nagyszerű együttműködést, kiszolgálást és a nagyszerű vacsorát aminek részesei lehetünk.
    Június 28-án tartottuk az éttermedben az esküvőnket de egyszerűen fantasztikus volt minden.Tudjuk ajánlani ezt a helyet bárkinek mert egyszerűen fantasztikus minden a környezet a felszolgálás….stb…. egyszóval minden.

    Még egyszer köszönünk mindent.
    Renáta és Attila (a menyasszony és a vőlegény)

  • M.Kinga:

    KEDVES ÉRDEKLŐDőK, KIK IDEKEVEREDTEK
    ( a cégnek már kiújjongtam magam )

    VALAMI FENOMENÁLIS A HIDEGKONYHA! iGAZ ÉN MÉG CSAK EZT A RÉSZÉT KÓSTOLTAM, DE EZ ALAPJÁN FANTASZTIKUS!

    EGY DOLGOT SAJNÁLOK, HOGY KEVÉS HELYEN LEHET KAPNI BUDAPESTEN, PEDIG IGÉNY SZERINTEM LENNE ERRE AZ IGAZI HÁZIAS ÍZŰ, TERMÉSZETES ALAPANYAGÚ FINOM ÉTELRE. MIÉRT NINCS TÖBB HELYEN A SOK MŰANYAG, EHETETLEN MÉRGEK HELYETT? IMÁDOM A MINŐSÉGET!

    HAJRÁ, CSAK ÍGY TOVÁBB! NE VÁLTOZTASSANAK, INKÁBB TERJESZKEDJENEK!

    ÜDVÖZLETTEL, EGY HŰ FOGYASZTÓ

  • Báthory Mária:

    Mi a házhoz szállítással élünk. Mindig pontos és friss a rendelés. Köszönöm!

  • Nap Pál:

    Jobb mint a kisbogrács az tuti!

  • OSSKI:

    Kedves Incze Gergely!

    Ezúton szeretném megköszönni a színvonalas munkát Önnek és az étterem
    valamennyi dolgozójának, akik a hidegtálak és saláták elkészítésében
    részt vettek!

    Az Intézet 50. évfordulójára rendezett ünnepség és állófogadás remekül
    sikerült, melyhez nagymértékben hozzájárult az Önök által készített
    ételek sokszínű,gusztusos tálalása.
    A vendégeknek nagyon ízlett a sokféle saláta és a változatos
    hidegtálakban kínált étel.

    A jövőben is számítunk éttermük együttműködésére!

    Köszönettel és üdvözlettel:

    D. Molnár Sándorné
    irodavezető

  • Brünn Árpád:

    Nagyon régen voltam itt de nagyon megvagyok elégedve vele, nagyon jó étterem

  • Szűcsné Kertesy Tünde:

    Mi rendszeresen járunk ide , vagy a férjemmel kettesbe , vagy a gyerekekkel, utoljára már a barátainkkal voltunk, ha meg nem tudunk jönni és megkívánunk egy jó kis tatárbifszteket akkor rendelünk. Végig ettük az étlapot szeretjük ezt a kis Éttermet, sőt a vállalati vacsorát is itt esszük Ajánlom mindenkinek.

  • Árpi "jarjar":

    Mi nem régiben foglaltuk foglaltunk időpontot, az esküvőnk napjára, majd ettünk is! Igaz ez általában fordítva szokott lenni, előbb esznek, és utána foglalják le vendéglőt. De az étel nagyon finom volt, a tíz újunkat megnyaltuk! remélem ez az esküvőn is majd így lesz, s nem pedig fordítva?! Étkezzetek itt sokan! mert finomat készítenek, dicséretes a felszolgálás! és remek a hangulat is! Jarjar

  • allianna:

    Tisztelt Incze Gergely Úr!
    Július 25.-ére, egyházi esküvőnk után szerveztünk egy kis “testvéri agapét”, és erre az alkalomra rendeltünk (többek között) 100-100 kaszinó tojást illetve tormakrémes sonkatekercset. A kiszállítás pontos volt, a tálalás nagyon szép, minden a megbeszéltek szerint alakult, és ami a legfőbb, mindenkinek nagyon ízlettek a hidegkonyhai készítmények Igazán meg voltunk elégedve mindennel.
    Üdvözlettel, tisztelettel:
    Alliquander Anna

Szóljon hozzá

*